Hormonyoga mod menstruationssmerter

Hormonyoga mod mens

Vidste du, at du kan bruge hormonyoga mod menstruationssmerter?

Når jeg bliver ramt af akutte menstruationssmerter er noget af det første jeg griber efter min yogamåtte.

Også før en panodil eller min varmedunk.

Bare 20 minutters hormonyoga målrettet afspænding omkring underlivet kan hjælpe til at reducere menstruationssmerter.

Og det er ikke bare noget jeg finder på, forskningen understøtter at yoga kan være et effektivt middel mod menstruationssmerter.


Er du i tvivl, om det vil virke for dig? Så prøv den her gratis hormonyoga video, næste gang du oplever menstruationssmerter.




Jeg har delt den med dig som en smagsprøve på min yogaplatform, der er spækket med mange flere yogavideoer for din hormonbalance.

Du behøver kun en yogamåtte og behageligt tøj for at være med.

Namaste 🙏


Vil du gerne have adgang til flere hormonyogavideoer?

Få 14 dages gratis adgang til min online platform Hormonyoga For Kvinder med hormonyogavideoer, meditation og akupressur specialdesignet til dit hormonsystem.

Her kan du finde målrettede yogavideoer mod hormonubalancer som fx PMS, overgangsalder, fertilitet og menstruationssmerter. Du får også meditationer og vejtrækningsøvelser og jeg vil forklare dig om, hvad du skal være opmærksom på ved hver ubalance. 

Du kan få 14 dage gratis medlemsskab og kom i gang med hormonyoga om bare 5 minutter:

Klik her for at blive medlem og prøve flere hormonyogavideoer





Om Laura Grubb

headshot-laura-300x300

Jeg hedder Laura, og min passion er at guide dig til et liv i mere balance ved at forstå dig selv gennem din cyklus og hormoner. Med min baggrund som yogalærer og kostvejleder ønsker jeg at give dig værktøjerne til at få en krop i balance, samtidig med du lærer om, hvad der kendetegner dig som kvinde og hvordan du kan gøre det til din største styrke. Det er min mission – og jeg glæder mig til at få dig med på rejsen.

Ansvarsfraskrivelse

Laura Grubb anbefaler dig at tjekke med din læge før du begynder brugen af yogavideoerne for at undgå og reducere risikoen for skader. Når man deltager i et hvilket som helst træningsprogram er der risiko for fysiske skader. Når du laver denne yogavideo er du enig i, at du laver den for egen risiko og at Laura Grubb ikke kan holdes ansvarlig for skader som resultat af yogavideoerne. Tak for din forståelse.

0 kommentarer

Der er endnu ingen kommentarer. Vær den første til at skrive en!